Morgondagens planer, godnatt på er.

04 - 05.00 så ska jag gå upp, har ställt alarm på båda tiderna. hoppas jag lyckas denna gång. planer för imorgon är alltså ut och jogga på morgonen, duscha, sova en stund till, plugga, vara ute med hunden så mycket som möjligt och skulle paniken ta över så får jag ta ett långt bad och ta hand om mig själv. jag ska försöka fasta imorgon, för att få ett intag som är ''helt ok'' duger inte för mig. nu ska jag försöka sova, är skit ledsen i hjärtat (ja, det känns i hjärtat) vet inte varför, eller jo.. klart jag vet. men det ska jag försöka skriva så lite som möjligt av.. lyssnar i alla fall på underbar piano musik, den gör mig ännu ledsnare. men so what.. www.depptjej.se

Kommentarer
Postat av: Dino

finns <3

2012-05-19 @ 00:12:32
URL: http://dreamtobethin.blogg.se/
Postat av: ontimig

Tusen kramar <3

2012-05-19 @ 11:24:53
URL: http://ontimig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0