nu är jag hemma i alla fall!

Jag kom hem för ca en halv timma sen, det blev tre och en halv timmespromenad. min värsta promenad nånsin! jag var så otroligt trött i benen påväg hem, jag ville bara vila. så det tänkte jag göra, men då var jag så törstig att mina tänder fastnade i innerläpparna, mina läppar klistrades fast i varann osv. nu kunde jag allså inte sätta mig och vila eller gå snabbare för att komma hem. Fick gå i samma takt och vilja dö på hela vägen. Och motions spåret, har det blivit killarnas nya raggningsställe? en kille stannade sin bil när man nästan var framme där mitt spår var. han var bara tvungen att stanna så han fuckade up hela trafiksystemet och allting blev kaos. Folk tutade och försökte komma förbi och han brydde sig inte. Världens största smile nånsin hade han!

han:
du ser uttråkad ut.
jag: ja, lite kanske.
han: vi kan ta en promenad tillsammans om du vill? hoppa in i bilen så kan vi åka runt dit till spåret.
jag: nej men det är lugnt. jag kan gå dit bort själv. och du var väl påväg hem?
han: ja, men det gör ingenting! annars kan vi ju bara åka runt i min bil?
jag: jag vill röra på mig *ett litet fake skratt*
han: jaja, du vill röra på dig *ler stort*
jag: ja.. men nu ska jag gå vidare.. ha det bra!
han: du med snygging! *puss mun*

en utlänningar var det, jag har ännu inte lärt mig lita på dom än. vad dum jag låter, men det är av personliga anledningar. Och man ska aldrig hoppa in i en främande bil och speciellt inte när man är själv och ute i skogen! Sen mitt i spåret så kom en till. Han sa dock bara hej och blickade. jag svarade och skyndade mig snabbt därifrån.

Nu har jag i alla fall fått tillbaka min kalla känsla i kroppen. Speciellt i mina händer, dom är helt iskalla. Ligger på minus nu. hade ätit för 302 kalorier innan tror jag. ska inte äta något mer idag. Dagen blev bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: bambi

vad duktig du är!

2012-05-17 @ 20:25:17
URL: http://imallgone.blogspot.se/
Postat av: Kim

Jag älskar att du är så duktig och kämpar på. Verkligen en inspiration för mig! Det skulle vara kul att se en tydlig bild på hur din kropp förändrats!

Kram-Kim <3

(btw, jag skulle blivit livrädd om några stannade sådär när jag är ute och går. jag skulle typ totalignorera haha!)

2012-05-18 @ 03:01:41
URL: http://measurement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0