Nu bada, sen sova!

Nu är det så att det börjar ramla in fler och fler kommentarer på inlägget där jag skrev att man skulle få se hur jag ser ut, det var ju ett tag sedan (tror jag?). Och grejen är att jag har tagit bort bloggen med bilderna, så man kommer inte kunna se dom mera. Men skulle du verkligen verkligen verkligen vilja se hur jag ser ut så får du ta och maila mig så får vi fixa något! Men då får du vara beredd på att jag vill veta vart du bor och även en länk till din facebook.

Jag funderar på att ställa klockan på 04.00 imorgon bitti för att hinna ut på en promenad innan skolan, jag börjar jätte tidigt! Men frågan är om jag kommer vakna och om jag kommer vakna så har jag ju ändå några timmar till godo. Och det är under såna situationer som jag blir äckligt hungrig. Så jag funderar på om jag ska ta det på tisdag, onsdag och torsdag istället. Jag vet inte om jag ska äta imorgon eller om fastan fortsätter, jag får se. Väger och mäter mig imorgon, så det får väl bestämma antar jag! Nu ska jag bada och sen gå och lägga mig.

Jag måste komma på något namn jag kan använda mig av istället för ''fat dreamer''. Det är så tråkigt, blä. Jag får fundera på vilket under tiden som jag badar eller något. *funderar, funderar och funderar..*

Kommentarer
Postat av: Dino

Usch, hatar att börja tidigt haha XP



2012-05-20 @ 23:33:05
URL: http://dreamtobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0