Sanningar om mig

sju sanningar om dig själv
1. Jag älskar mitt namn.
2. Jag hatar min kropp av hela mitt hjärta.
3. Jag tar ingen skit.
4. Jag vill alltid ha det jag inte kan få.
5. Jag har alltid tyckt att min röst är mer manlig än kvinnlig.
6. Jag börjar oftast skratta när jag bråkar med mina föräldrar, då tror dom att jag ljuger.
7. Jag är egentligen orangehårig, värsta gingerhårfärgen.

sex sanningar om hur du var som liten
1. Jag älskade att klättra.
2. Jag älskade badhus, jag låg alltid på botten och kollade på folk som simmade.
4. Jag läste ut vuxen böcker på 2 dagar.
5. Jag hade fantasi till tusen!
6. Jag försökte alltid få min pappa att bli stolt över mig.
fem sanningar om ditt kärleksliv
1. Jag har vart kär två gånger.
2. Jag är förlåter dom jag gillar så enkelt, trots otrohet.
3. Jag är väldigt blyg i början när jag märker att jag gillar personen.
4. Killar som kan sjunga, spela gitarr/ piano as bra eller dansa faller jag pladask för.
7. Jag är förvirrad just nu.

fyra sanningar om ditt familjeliv
1. Jag ogillar min lillasyster.
2. Min mamma är väldigt förstående.
3. Min pappa är väldigt bestämd, jag försöker göra han stolt fortfarande.
4. Min mamma är också väldigt glömsk.

tre sanningar om ditt vänskapsliv
1. Jag är oftast för snäll när mina vänner frågar om något.
2. Jag har jätte få nära vänner.
3. Jag trivs med killars sällskap mer än tjejers.

två sanningar om din personlighet
1. Jag har en humor som bara min familj och min bästavän förstår sig på.
2. Jag är ovanlig och får oftast komplimanger för att min personlighet ''är så skön'' eller ''underbar''.

Kommentarer
Postat av: Em

Hihi! Förutom förlåtande och familjen kände jag igen mig på typ varenda punkt!! :p

2012-05-23 @ 14:21:55
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag blir nyfiken på vad du heter, ovanligt med folk som älskar sitt namn :) Lånar listan, hoppas det är ok ^^

2012-05-23 @ 20:48:53
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0