Spårlöst försvunna..?

Det värsta jag vet är när man klickar sig in på bloggar som man läste för länge sen och totalt glömt bort.. så har dom slutat uppdatera helt utan förvarning! Lever hon fortfarande? Mår hon bra? Är hon frisk? Förstår ni paniken? Jag har hittat ett flertal bloggar jag totalt glömt bort och det senaste inlägget handlade om att tex. hennes pojkvän gjort slut, så hon mår skit. Ett halvår senare.. inget inlägg då heller. Jag vill bara veta om hon lever! Om dom lever!

Sluta aldrig bara blogga sådär, säg till innan. Satan vad jag är orolig, så orolig att jag mår illa!


Och en sak som stör mig riktigt mycket är hur både massvis med killar och tjejer dagligen säger ''killar vill inte allst ha benragel till flickvän'' eller ''nej usch, vi killar vill ha något att ta i. Man vill inte känna massa ben! Personligheten är viktigast''. Dåså, förklara för mig varför dom flesta med pojkvän är sjukt smala och beniga, samtidigt världens j*vla bitch. Personligheten och icke benig var det? SICK. svara på ärligt. Ni vill ha smala tjejer, vi förstår det. Försök inte lura mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu är ja inte kille, men flickvän sedan 3 1/2 år. Och tja. Min kille tycker om att jag är smal, tycker om att ta på mina höftben och tycker om att jag har ett thigh-gap. Men sen är jag sjukt trevlig OCKSÅ (faktiskt). Så, svårt att säga. Jag tror att utseende spelar störst tillmät man möts, sedan personligheten.

2012-05-07 @ 06:45:17
Postat av: Fia

Ber om ursäkt för eventuella stavfel, iPhone!!

2012-05-07 @ 06:46:05
Postat av: Missa

Håller med dig i allt du skriver. Vad jag lagt märke till är att svenska killar generellt bland dom jag frågat vill ha modelltjejer, smala, långa. Menar inte att de inte gillar korta dårå. Medans utomländska killar vi pratat om detta med vill ha kurviga tjejer med rumpa, medans svenskarna föredragit smala med bröst. Sen är det ju från individ till individ och tro mig en fin personlighet gör utsidan väldig fin också! Så jag vet inte..

2012-05-07 @ 09:14:40
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: skinny dipppin

men sen så är det så himla olika från kille till kille. men jag förstår vad du vill säga, jag tror också killar gillar smala tjejer liksom vi gillar smala killar, för vem till vara tsm med någon som är as tjock? jag vet att detta är taskigt att säga med vafan, det är bara så.



men kom ihåg det är du som skall vara nöjd med dig själv först, ingenting är bättre på än tjej än hennes utstrålning! : )

2012-05-07 @ 09:30:17
URL: http://skinnydipppin.blogspot.se
Postat av: Linn

håller med dig i det första du sa! Man borde säga till innan!

2012-05-07 @ 15:06:05
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0