Spy prats vänner hehe

åt 1 rad marabou och lite prinsesstårta sen gick jag och spydde. det börjar gå bättre nu. är dock väldigt yr och ont i huvudet efteråt, men det är det värt. ska jag äta, då ska jag spy.. så länge det inte är sånt som kroppen behöver eller annat. som tex. citron, grape eller grönsaker osv.

min kompis äter lite och spyr ibland, hon har gått ner 7 kg bara sådär.
Hon är f.d ''bulimiker'' fast man tar bort hetsade på 3 000 kalorier. Hon spyr upp maten hon äter och sånt där och äter så lite hon kan. Rädd för att gå upp i vikt av en skinka var hon också, men hey.. hon rasade 16 kg hur fort som helst. Nu har hon gått upp allt, men har börjat göra sådär igen. Skönt att jag slipper vara ensam bland dom jag umgås med. Nu har jag två stycken jag träffar ofta som jag kan prata ut med också, super skönt är det!

Jag slängde in fun light med vatten och en pinne i, så jag har 5 små isglassar tills senare på knappt några kalorier, jag bara älskar fryst saft. saft utan kalorier är ju bara ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Jag har tyvär inte kvar det mellanrummet.. :(

2012-05-09 @ 11:14:31
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: ThinkThin

Oj! Svårt att tro! Du ser verkligen smal ut på dina bilder :) Men jag ska lyckas! Om det så ska ta mig ett år! Nu jävlar

2012-05-09 @ 11:39:48
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0