Svar på kommentar

Varför tror du att du kommer hamna på sjukhuset?
Dum som jag är så glömde jag skriva anledningen. aja här kommer den.

Nummer ett. Två tjejer i 19-20 års åldern misshandlade min kompis och även hennes mamma och stalkade hennes vänner, pojkvän och familj. När jag var med henne så körde dom efter oss, bokstavligt upp på trotoaren och försökte köra över oss. Jag till och med snuddade vid deras framsida på bilen. Jag tål inte sånt där överhuvudtaget. Så en dag när dom åkte förbi oss i deras bil som vanligt så slängde dom sig på tutan och skrek och fuckade finger åt oss. Vad gör då irriterad och arga jag? Jo, fuckar finger tillbaka. Nu är det mer jag som är intressant, mer intressant än min kompis familj, vänner och pojkvän. Dom roar sig med att köra efter mig, tuta, skrika och vara allmänt omogna. Här om dagen tutade hon genom hela stan, skrek på mig och fuckade finger. Hur lågt har man inte kommit om man beter sig sådär när man är 19-20 år? Nu är det väl bara vänta på nästa attack, kanske lyckas dom köra över mig någon dag.

Nummer två. En kille snodde pengar från fyra av mina vänner och även av mig. Jag gick fram till honom och frågade vad fan han höll på med och att han skulle lämna pengarna till mig nu på direkten. Svaret blev ''ett ord till och jag kommer skära upp din hals! Walla. Käften, okej?'', pff.. som om jag är rädd för en jävla wannabe? Nej. Jag fortsatte och sa att han skulle passa sig jävligt noga. ''Min släkt kommer döda dig, fattaru?'' var hans svar på allt jag sa, bitch please. När jag sen sa att det är fegt att ge sig på tjejer så sa han att det skiter han i. Flera månader gick och vi träffades igen. Han försökte sno en gång till och denna gång hann jag stoppa honom. Det slutade med att han slog mig hårt som fan i huvudet med knytnäve och visade kniven han hade i handen. Nästa gång tog han en pistol mot mitt huvud bara för att jag kollade på honom, jag antar att han är rädd? Med tanken på att han försökt våldta mig så ska jag ge igen, ni kan säga vad ni vill. Jag är inte rädd för att dö direkt och inte är jag rädd för honom heller. Jag kickade han i skrevet och sprayade pepparspray i ansiktet på honom. Jag kan ju säga att han letar efter mig. Polisen kan jag inte kontakta eftersom att droger är med i detta, så det kommer bara förstöras för mina vänner då.

Förstår ni nu varför mitt liv är ganska.. kaos?

Kommentarer
Postat av: Jea

Sv: Men cheeeesus, tack vad snäll du är människa!

2012-05-21 @ 16:36:47
URL: http://getlower.blogg.se/
Postat av: anonym

Hoppas du slipper sjukan!

2012-05-21 @ 20:00:51
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Antar att det var en invandrare

2012-05-21 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0