Svaret på mina totala misslyckanden

Hej hörrni..
Jag mår inte alls bra, inte den sista veckan. Maten går åt helvete och jag är värdelös. Kärleken tar över och mina känslor krånglar till det och jag brister. Skolavslutningen närmar sig och jag blir så äcklad av mig själv. Jag duger inte för någonting, min pappa tycker inte alls om mig. Jag hatar att känna mig så dålig. Om man bort ser från ätstörningen så är jag alltid värdelös. Jag är den som alla blir besvikna på. Jag är alltid den tjocka tjejen som är så osäker på sig själv som misslyckas med vad man än ber mig om. Det har jag hört hela mitt liv. Jag brukar ''leka'' att jag har bra självförtroende, en del går på det. Men sanningen är att under allt det där.. där finns.. ja, jag. Som hatar mig själv, vart nära på att ta självmord pågrund att jag är så ful. Ja ni läste rätt, jag var nära på att ta självmord förut på grund av att jag tyckte att jag var så ful. Jag har vart nära flera gånger.

Nu har självmordtankarna försvunnit mer och mer. Men samtidigt vill jag bara låsa in mig på rummet, träna och komma ut glad, smal och vacker. Så vacker så att folk säger ''jag vill se ut som henne''. Jag brukar sitta och stirra på mig själv i spegeln och i mitt huvud hör jag bara ''fy fan vad ful''. Sen när jag står upp och ser mina feta lår så hör jag bara ''fy fan vad fet''. Det är sant, det är ingenting jag bara säger. Jag blir så besviken på mig själv, hur kan jag stå ut med att se ut såhär?! Så jävla besviken och ledsen. Förlåt mamma och pappa.. Jag är så ledsen för att jag ser ut som jag gör. Jag ska göra er stolta någon dag. Då ni kan säga ''det här är min dotter!'' istället för ''ja och det här är.. ******** (mitt namn), sen yngsta av mina barn''. ''Den yngasta'', jag tror han säger så bara för att då kanske personen som hör tänker att ''jaha ja. den andra måste väl vara finare, för denna ser förjävlig ut!''. Jag är störd. Lyckas inte med någonting. Varför vill inte J ha mig? Jo, för jag är ful och äcklig.

I´m so scared that you will see
All the weakness inside of me
I´m so scared of letting go
That the pain I´ve had will show

I know you want to hear me speak
But I´m afraid that if I start to
I´ll never stop

I want you to know
You belong in my life
I love the hope
I see in your eyes
For you I would fly
At least I would try
For you I´d take
The last flight out

I´m afraid that you will leave
As my secrets have been revealed
In my dreams you´ll always stay
Every breathing moment from now

Will you believe me
in what I say?
Will you refuse me if I tell you?
Cause I´ll never stop

I want you to know
You belong in my life
I love the hope
I see in your eyes
For you I would fly
At least I would try
For you I´d take
The last flight out

I cannot hold back
the truth no more
I´ve let you wait to long
Although it´s hard
and scares me so
A life without you scares me more
Scares me more

ohh ohh
For you I take the
last flight out
For you I take ohh ohh

I want you to know
You belong in my life
I love the hope
I see in your eyes
For you I would fly
At least I would try
For you I´d take
The last flight out

Jag mår verkligen skit dåligt, därav min dåliga uppatering..

Kommentarer
Postat av: anonym

Sv: Tack!:)

Kram på dig fina du!<3

2012-05-12 @ 21:29:52
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Alice

Jag sänder dig tusen kramar och tusen vackra ord. Du är värd så mycket mer än du förstår, du är så mycket starkare än du vet. Och du kommer klara det!

Men tid, tårar och svett, så kommer du att klara det!<3

2012-05-13 @ 11:47:13
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: L

Vet du vad, boys will be boys, och de kan vara krångliga att ha och göra med. Ibland vet man verkligen inte hur de tänker, och de klagar på oss tjejer att vi är svåra att förstå.. Hur som helst vill jag bara säga att du är så himla fin! Du ser bara inte det! Du är jätte jättesöt och snygg, det är tyvärr bara du som inte ser det! Och tro inte att jag sitter här och ljuger eller så, för det tjänar jag ingenting på. Utan du är verkligen en jättefin tjej! Kram, hoppas allt blir bättre<3

2012-05-13 @ 12:15:39
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: cuddy

Vännen då :(

Maten går sämst för mig med, är fetare än nånsin.

2012-05-13 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0