Tips ''vad man kan ha till havregrynsgröt''

Gröt måste nog vara det godaste och mest mättande jag vet. Först fick jag tvinga i mig, nu sitter jag och njuter av varenda tugga jag tar! Jag vet att många har problem med vad som ska ha till havregrynsgröten. En del tar bär. Är man som mig, hatar kallt på varmt i samma skål och dom två olika smakerna tillsammans så kan man göra på det sättet jag gör istället. Havregrynsgröt med kanel. Kanel är en krydda som är super bra att äta och hur god är inte den liksom?! Ett tips från mig.

Nu har jag precis ätit min frukost (ni får se senare vad det är på ''dagens intag'') och jag börjar bli lite varm. Jag älskar att äta eller dricka varma saker när man är som en isbit. Man blir varm inombords och kall utombords haha. Love it. Skoldagen idag är sååååå lång att jag inte ens orkar ställa mig upp. Jag har dessutom inte pluggat på grejerna man skulle plugga på. Blä! Nu kom jag på att dagen inte är så lång egentligen. Woho!

Kommentarer
Postat av: R & S

Sv: det är ett llitet paket med 10 st tunna riskakor med smak av tomat&basilika. Dom smakar mer än vanliga riskakor och kostar ca 8-9 kr. :)

2012-05-16 @ 09:12:57
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: Missa

SV: VG, VG+ och MVG.

2012-05-16 @ 09:30:37
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: anonym

Sv: Haha, du är så söt! bara log när jag läste denna kommentar!:)<3 gullunge!!:)

2012-05-16 @ 11:41:12
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0