Tisdag

Det blev senare än planerat! Har haft super trevligt, jag har hittat kläder till skolavslutningen och studentfirandet. Jag känner att det känns bra i alla fall, provade grejerna nyss. Mina ben är jävligt snygga där dom är som smalast! Skillnaden är enorm. Jag ska köra på allt jag har nu innan alla avslutningar! Jag bara älskar livet och jag känner mig så jävla bra, jag älskar att må såhär!


02.30 ; vatten melon - högst 30 kalorier
05.00 ; allt möjligt - 58 kalorier
(4 små köttbitar, solrosfrön, purjolök, champinjoner, salladsblad, gurka och brocoli som jag ej åt)

före och efter. var piss mätt och brocolin var äckligt mjuka!

11.00 ; lite mindre än en halv dl fanta
15.00 ; Cola zero - 0 kalorier

18.00 ; fyra klunkar apelsin festis.

intaget var bra tycker jag, behövde lite socker för att få upp energin eftersom att jag var så trött, frös och skakade hela tiden. dagen har vart super bra! dessutom har jag promenerat hela dagen, love! åh vad positiv jag känner mig haha. Hoppas energin sprids till er andra också! svarar på kommentarer senare, nu måste jag in i duschen sen hopp i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0