Torsdag


13.00 ; 1/3 dels gurka
14.00 ; 1/3 dl purjolök, 4 köttbitar (inte stora alls)
14.15 ; 1 och 1/2 rad marabou
Cirka 302 kalorier

KALORIER UT
15.20 ; 3,5 timmes promenad (till spåret, gick milen, tillbaka från spåret)

Nu ska jag sova, planerar att ställa klockan på ca 5.00 och ta mig ut på en joggingtur. Måste få upp konditionen, orkar inte springa långt alls. 1km är en riktig kamp för mig. det är så irriterande när folk ska säga ''jag har så dålig kondition, jag orkar inte ens springa 5km. OMG''.  ja men shit, OMG.. fuckface. Själv svimmar jag av syrebrist efter 10-30 meter. gud så fet jag är haha. funderar på att väga mig imorgon bitti också, eller borde jag vänta tills nästa morgon så jag gör bra ifrån mig fler dagar istället. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0