Trevlig start på dygnet..

min speciella dag började med att klockan 02.00 så började jag slå och riva mig själv i ansikte. grät som en stor fet bebis gjorde jag också. Kvävde mig själv för att inte väcka hela huset med mina snyftningar. Yey, riktigt bra sätt att starta en sån dag på.. varför grät jag? och varför slog och rev jag mig själv? joo, pågrund av honom. jag borde släppa honom, men han är för underbar och fin för att det ska gå.. han väljer en kopia av mig, som bor där han bor istället. Så mycket duger jag till, som skit.

Jag kommer knappt kunna uppdatera idag, jag kommer inte skriva mina in och uttag. det är inte värt det, för jag vet vart jag kommer hamna. Jag som vaknade med en vikt på X3.. Fy fan, då är det förstört då!

Ang. bilderna på mig (det är inte jag på bilden). Sista dagen man kan säga till om man vill ha tillgång till den är på torsdag, sen ger jag inte ut till dom som kommer efteråt. på torsdag skickar jag ut lösenord och användarnamn, samt bloggadressen! Klicka här för att komma till inlägget man ska kommentera om man vill se hur jag ser ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Jag vet att det inte finns någon människa som alltid är stark. men jag fick bara höra att jag borde vara en sån som är stark hela tiden och det känns att jag borde vara det. Hej, jag är lite självkritisk Jag vet att jag har ett värde men det är så lågt att det inte är något man lägger märke till!<3

2012-05-08 @ 09:29:06
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0