Ur min garderob

Jag älskar när man har enkla helsvarta jenas, en helsvart knäpptröja ni vet? Den uppknäppt och sen ett riktigt BOM linne under, sen några söta enkla ballerina skor som passar. Det finns nästan inget snyggare enligt mig! Sen piffa upp det med smycken som passar. Det är verkligen min stil. enkla plagg sen en detalj som verkligen syns. Som jätte skrikig färg på linnet. Som tex. turkos, rosa, gul eller vad som. Det märker man om man kollar i min garderob. Massa bom linnen, eller enkla med något som märks på dom.

Mer än hälften av min garderob använder jag inte. Varför? Jo, man måste ha jeans eller shorts till de. vilket jag inte riktigt kan ha ännu. Tog bara dom som låg framme, inte världens snyggaste, men ni fattar poängen! Snart kan jag ha på mig det jag vill, ooooooh.. jag bara längtar!



Mina gamla jeans som jag nu har som mål att komma i! Dom satt jätte snyggt förut!
jag vågar inte prova dom än, min röv är sjukt stor haha.. det är alltid där det tar stopp..!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: jag ska ta och testa, tror att jag har gjort bilden för liten...

2012-05-07 @ 15:56:49
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: Missa

Det tar stopp vid min röv med, lol. Men det kommer bli bra, så bra så.

2012-05-07 @ 16:30:16
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0