Gårdagen var en mardröm

nu fortsätter min fasta till den 8onde då jag måste äta, sen fortsätter jag fastan till den 15onde!

Igår tänkte jag att antingen äter jag tills jag nästan spyr, eller så äter jag lite och fortsätter vara sugen när jag slutat äta. Jag valde i alla fall att äta en normal potion. Och herregud så illa jag mådde. Förut kunde jag äta hur mycket som helst och inte ens må lite illa, men igår.. jag mådde illa direkt! Illamående och ångest. Jag storbölade på valborg, wtf? ångesten var så stark att jag nästan skärde mig (har lovat att aldrig göra det, så jag lät bli), jag sa skarpt nej. Ibland pratar jag med mig själv, haha. istället började jag slå mig flera gånger i mitt ansikte. Varför just ansiktet av alla delar på kroppen? det kommer se ut som att jag blivit misshandlad eller något. Aja, jag skärde mig inte i alla fall..

Men det fick mig att inse hur stark min ångest blivit sen i början av året. Då kände jag bara ''vad har jag gjort?'' och att jag kände mig värdelös. Nu får jag ren panik, slår mig själv, nästan kallsvettas, börjar gråta och tappar luften osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0