Vågen visade X2 kg !

Vågen gjorde mig överlycklig nyss! Fy fan vad glad jag blev när jag såg resultatet! X2! Jag som hade stannat på X3-X5 kg! Nu är det jätte nära tills jag berättar vad jag väger nu och vad jag vägde förut. Jag ska bara gå ner så jag är neranför nollan! Hur nära är inte det liksom?! Vi har både choklad kaka i kylskåpet och glass i frysen, jag är inte ens sugen när jag såg vågen. Jag har fan lyckats så jävla bra ändå, utan den där jävla glassen. Så det är klart, jag kommer klara mig hela vägen till mitt mål utan någon glass. mitt mål är alltså 40-48 kg, vilket ger ett bmi på 14-16! Jag stannar när jag känner mig nöjd. Är jag super nöjd på bmi 17 (50 kilo) så stannar jag där. Åh överlycklig.se!!!

Nu ska jag kolla in på era bloggar och se om det går lika bra för er också!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt för dig !

Min målvikt är också runt 48:)

2012-05-16 @ 06:54:28
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: Em

Grattis vad du är duktig! :) Bästa känslan som finns när vågen visar fina siffror! :)

2012-05-16 @ 12:14:08
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0