varför förstöra för?

mamma tog fram glassen jag fruktat och lät bli. hällde upp och sa '' du äter ju inte, det här kan du äta ''. jag åt det. hon åkte iväg och jag sprang in på toan och spydde, nu är det borta. Glassen var inte ens god.. mamma kom hem och fixade mat, sitter nu och äter korvstråganof. Förhoppningsvis försvann en hel del kalorier som jag fick i mig av glassen? eller är det såna som lägger sig direkt som man inte kan spy bort? spydde 10 minuter efter att jag ätit, högst. fan, hatar folk som förstör!

Uppdate 20.05; ja, men fan vad kul. hela dagen är förstörd. Imorgon är det en ny dag och då ska jag fan i mig köra på fullt jävla ös!

Kommentarer
Postat av: Missa

Glass är sånt som är lättspytt men sockret är redan nerbrutit och kalorierna upptagna efter kanske bara någon minut.. Men däremot innehåller grädden i glassen en del fett, så det bryts ju inte ner lika fort iallafall.

2012-05-16 @ 20:42:20
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: s.

Vi har pratat ihop oss nu jag och M och vi kom fram till igårkväll att vi ska bestämma en helg när han ska komma hit, jag bor ju trots allt själv så det passar bäst så, plus att det är lite varmare här längre ner i landet. haha. vi båda längtar efter varandra så mycket så vi vill ses och se hur det känns typ, så får man ta resten efter det som ett senare projekt =)

2012-05-17 @ 00:21:49
URL: http://spaceshipdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0