Värsta dagen i mitt liv

ångest så det finns inte. varför varför varför ska det finnas såna här dagar? kan dom inte bara vara ''glada'' att jag lever.

jag har inhandlat 2 par tröjor (en långärmad och ett linne) som jag kan ha när jag blir smal. Super snygga! Åt på en resturang. Åt bara grönsakerna och fyra gafflar med ris, och två små bitar av kycklingen. ''Varför äter du inte kyckling för?''. Aja, sallad innehåller minst kalorier så det fick bli så. 2 skedar havregrynsgröt, 1 glas fil. Sen åt jag tårta, ångesten tog tag i mig så hårt i skolan att jag tryckte in pennan i handen och drog runt den så hårt jag kunde, det slutade med att handen är helt förstörd. Skinn har låssnat, mysigt?! Åt sen rotfrukter, 1 flinta bit och sallad. Och 1 hel jävla marabou. Jag ville ta en promenad hem ifrån där jag var (mer än 1 mil), men fick inte pågrund av dålig klädsel.

Angående klädsel. Inne på affären så provade jag en hel del kläder, jag bara stirrade på mig i spegeln och jag blev så äckligt illamående, hur kan jag vara så jävla ful och fet?! höll mig ifrån tårarna i alla fall, jag har sagt tillräckligt mycket för att dom skulle lista ut att jag har en ätstörning om jag rasar i vikt.

Det blev ett intag och ''uttag'' ändå, ångesten vägrar lämna mig.

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: vet inte vad vi väger just nu, men vi brukar väga lika mycket. Annars är det något kilo mer eller mindre. :)

2012-05-08 @ 23:27:22
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0