Vi tar det som det kommer

Jag kom att tänka på när jag blev så smal förra gången. jag hade ingen blogg, jag fixade det ändå. jag klarade mig jätte fint och det var en sån lättnad. Så jag kommer antingen ..

slutar blogga helt, raderar bloggen och låssas som ingenting.

eller

slutar blogga om såna saker som kan få mig sämre. alltså mina intag bland annat.

Jag har inte råd att bli påkommen. Men jag vill heller inte lämna alla fina. Jag kanske bloggar väldigt sällan, jag kommer helt enkelt ta bloggen i sista hand. Försöka tänka så lite som möjligt på den. Jag har tappat taget totalt om att gå ner i vikt, jag måste göra något åt det här. Bloggen får mig att tänka på mat och sånt jag inte får äta. Men den hjälper mig också.

Lägg till mig på bloglovin så kommer ni se varje gång jag uppdaterar istället för att klicka sig in, utan att se några nya inlägg. Men jag har som sagt inte bestämt mig, och det kommer jag inte heller göra just nu. Jag kommer bara blogga när jag känner att jag kan och är stabil till det. Jag

Kommentarer
Postat av: L

Tack för din kommentar! Ska prova alla dina fina tips! Känner mig riktigt motiverad nu! Särskilt på att äta lite/fasta, vill bara droppa något kilo snabbt. En riv start. Kram och tack för din hjälp!<3

2012-05-04 @ 21:21:36
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: L

Synd att höra! Jag gillar din blogg! Men det där om att bloggen får dig att tänka på mat och sånt.. jag brukar (eller snarare brukade) bara tänka att jag INTE vill äta allt det onyttiga. Varför ska jag äta det? Det är inte nyttigt, bra eller gott. Det innehåller ingenting som kommer gynna min kropp.

Jag "hjärntvättade" liksom mig själv. Och det hjälpte. Att lura kroppen att man inte gillar godis, och att man såå mycket hellre vill ta en banan istället för glass. Kram<3

2012-05-04 @ 21:34:51
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: cuddy

Jag kom inte ihåg om jag skickade min nya bloggadress till dig, men det står iaf i epostfältet.<3

2012-05-04 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0